Συχνές Ερωτήσεις:

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Τα βήματα για να πραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι τα εξής: • Αφού προσθέσετε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε, πατάτε το κουμπί Ολοκλήρωση Παραγγελίας • Έχετε το δικαίωμα να πραγματοποιήσετε παραγγελία ως επισκέπτης ή να συνδεθείτε στο site του Thes Kordelaki έχοντας τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την προετοιμασία και αποστολή της παραγγελίας σας. • Αν κάνετε παραγγελία ως επισκέπτης, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής/χρέωσης, ενώ για τους συνδεδεμένους χρήστες τα στοιχεία αποστολής διατηρούνται από την προηγούμενη παραγγελία τους • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας. • Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με την περίληψη της παραγγελίας σας.

ΠΩΣ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει αναγκαστικά να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο "Σχόλια" να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που επιθυμείτε. Μπορείτε να συμπληρώσετε προϊόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της. Η δυνατότητα ένωσης εξαρτάται από το στάδιο επεξεργασίας της παραγγελίας καθώς και του όγκου που πρέπει να εξυπηρετηθεί.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ;

Ναι, πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην ενότητα Πολιτική Απορρήτου.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;

Nαι, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Για να ενημερωθείτε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην ενότητα Επιστροφές Προϊόντων.

ΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται με ACS Courier. Εάν απουσιάζετε τότε η εταιρεία courier θα κάνει δύο ακόμα προσπάθειες παράδοσης τις επόμενες μέρες. Στην περίπτωση που σε καμία από τις τρεις προσπάθειες δεν κατάφερε το εμπόρευμα να παραδοθεί στα χέρια σας τότε επιστρέφει στην εταιρία μας.

Η παράδοση των παραγγελιών με Box Now γίνεται με παραλαβή από εσάς στο σημείο των locker (τα πράσινα ντουλάπια) που θα έχετε ορίσει 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ Thes Kordelaki;

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο newsletter της εταιρίας για να ενημερώνεστε για τα νέα μας και τις προσφορές μας. Για την εγγραφή σας στο newsletter παρακαλούμε συμπληρώστε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο στο κάτω μέρος της σελίδας.

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ;

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, καθυστέρηση, απορία, σχόλιο όσον αφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω e-mail: info@theskordelaki.gr ή καλώντας μας στο τηλέφωνο 690 9390994 Δευτέρα- Παρασκευή 9.00- 17.00.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΕΛΙΑ;

Για αποστολές στην Ελλάδα, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά στο 690 9390994 Δευτέρα- Παρασκευή 9.00- 17.00. Εξαιρούνται οι αργίες.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας στο λογαριασμό σας “ Οι Παραγγελίες μου “. Κατάσταση Ελήφθη: έχουμε δεχτεί την παραγγελία σας. Κατάσταση Σε Επεξεργασία: η παραγγελία σας ετοιμάζεται. Κατάσταση Μερικώς Εκτελεσμένη: κάποια προϊόντα εκκρεμούν για να αποσταλεί η παραγγελία σας. Κατάσταση Απεστάλει: η παραγγελία σας είναι καθοδόν σε εσάς με courier. Κατάσταση Ακυρωμένη: έχετε ακυρώσει την παραγγελία σας. Όταν η παραγγελία αποσταλεί από εμάς, θα λάβετε ένα email με το κωδικό της αποστολής και μέσα από την πλατφόρμα της ACS Courier ή της Box Now  θα μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας.